10 Eylül 2009 Perşembe

Prometheus ve Blogun açılış nedeni üzerine...

İlk olarak belirteyim önceden de blog tutan biriydim fakat sonra yazacak birşeylerim kalmadığını görünce blog'u güncellemedim. Fakat geçen süre zarfında kafamda o kadar şey birikmiş ki bunları diğer insanlarla paylaşmalıyım diye düşündüm ve blogu açmaya karar verdim.

Bu blog için bir isim bulmam gerekiyordu. Bu blog'un asıl açılış amacı toplum içinde eşit dağılmayan bilgiyi bir nebze olsun halka indirmek. Bu yüzden Yunan mitolojisindeki ateşi Tanrılardan çalıp insanlara dağıtan Prometheus'dan esinlendim ismini blog için uygun buldum.

Özellikle Türkçe kaynak sıkıntısı çekilen konular (özellikle seo, web 2.0-3.0 ve internet güvenlik) hakkında elimden geldiğince bildiklerimi aktarmaya çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder